
Jesteśmy
pokoleniem head down.
Doskwiera
nam fonoholizm, nomofobia, siecioholizm, a w towarzystwie uprawiamy
phubbing. Trwałość relacji utrzymywanych jedynie w sieci jest
pozorna.




Spokojnie,
mamy na to radę!
Aktualnie pracujemy nad nowoczesną, kreatywną kampanią społeczną #HEAD_UP. Jej celem jest uświadomienie problemu i wywołanie dyskusji publicznej na temat obecności ekranów mobilnych w naszym życiu. Kampania ma być blisko ludzi, w przestrzeni publicznej, aby przypominać o tym, by iść przez życie z głową w górze. Dzięki temu nie przeoczymy otaczającego nas świata i ludzi.
Jak
często zdarza Ci się zawiesić na scrollowaniu ekranu smartfona?
Jak często robią to osoby w Twoim towarzystwie, gdy macie wspólnie
spędzać czas?

Powiedz HEAD UP!
To
chwytliwy i zarazem uprzejmy sposób na zwrócenie uwagi osobie w
Twoim otoczeniu, która zahipnotyzowana ekranem swojego smartfona
scrolluje treści zamiast być tu i teraz.


Aby dowiedzieć się więcej o tej akcji, zapoznaj się z jej briefem. Możesz też wesprzeć nasze przygotowania do niej wpłacając darowiznę na konto Fundacji Viewer. Poinformujemy Cię o postępach naszej pracy i o tym, co udało się osiągnąć dzięki Twojemu wsparciu.



Współpraca
Zapraszamy
do współpracy firmy społecznie odpowiedzialne – jesteśmy
otwarci na wspólne działanie. Stawiamy na kreatywne, wyróżniające
się akcje, które będą miały wpływ na pozytywny odbiór marki.

