Kampania społeczna

HEAD'S UP

01 Jesteśmy pokoleniem head down.

Doskwiera nam fonoholizm, nomofobia, siecioholizm, a w towarzystwie uprawiamy phubbing. Trwałość relacji utrzymywanych jedynie w sieci jest pozorna.

02 My mamy na to radę!

Aktualnie pracujemy nad nowoczesną, kreatywną kampanią społeczną  #HEAD_UP Jej celem jest uświadomienie problemu i wywołanie dyskusji publicznej na temat obecności ekranów mobilnych w naszym życiu. Kampania ma być blisko ludzi, w przestrzeni publicznej aby przypominać o tym aby iść przez życie w głową w górze. Dzięki temu nie przeoczymy otaczającego nas świata i ludzi.

Jak często zdarza Ci się zawiesić na scrollowaniu ekranu smartfona? Jak często robią to osoby w Twoim towarzystwie, gdy macie wspólnie spędzać czas?

03 Powiedz HEAD UP !

To chwytliwy i zarazem uprzejmy sposób na zwrócenie uwagi osobie w Twoim otoczeniu, która zahipnotyzowana ekranem swojego smartfona scrolluje treści zamiast być tu i teraz.

Aby dowiedzieć się więcej o tej akcji, zapoznaj się z jej briefem. Możesz też wesprzeć nasze przygotowania do niej wpłacając darowiznę na konto Fundacji Viewer. Poinformujemy Cię o postępach naszej pracy i o tym co udało się osiągnąć dzięki Twojemu wsparciu.

Zobacz brief

Współpraca

Zapraszamy do współpracy firmy społecznie odpowiedzialne - jesteśmy otwarci na wspólne działanie. Stawiamy na kreatyne, wyróżniające się akcje, które będą miały wpływ na pozytywny odbiór marki.